söndag 9 september 2012

Tack Sara-Li!

  Här går man dag ut och dag in och väntar på viktiga papper. Alltid en titt i brevlådan när jag kommer hem från jobbet. Är den tom går jag direkt in och kollar hurtsen i hallen eller på köksbordet. Finns inte heller där någon post dubbelkollar jag alltid med mamma om inte hon har tagit in den och lagt den någon annanstans den här gången.
  Och så, till slut, i fredags när jag kom hem, så låg det där på köksbordet. Ett brev till mig och Emily. Det var inte det brev jag gått och väntat på, utan ett helt oväntat överraskande brev. Ett brev som gjorde mig ännu gladare än det jag letar efter varje dag i brevlådan. Tack söta kusin! Kramar från oss!

2 kommentarer:

  1. Nämen vad fint!

    Märker att ni gjort om bloggen lite, hur gör ni den såhär trevlig? Skulle vilja göra om våran lite !

    SvaraRadera
  2. Jag har lagt om HTML mallen med hjälp av en kod från buttermaker och lite google hjälp. Har inte riktigt förstått hur man ändrar alla inlägg i arkivet.. Så det ser lite knasigt ut om man kikar bakåt i tiden.

    SvaraRadera