tisdag 2 oktober 2012

Svenska New York Citymän

  Här sitter jag framför datorn och skriver. Jag har precis lämnat av frun på jobbet och handlat lite mat inför de kommande dagarna. Jag hann också med en sväng in på Bed Bath & Beyond för att forska lite på en lösning till vårt ugnsproblem. Vi har ju ingen. Däremot har vi en jättestor microvågsugn som nästan överröstar sorlet utifrån och en pytteliten toaster oven.
 Jag skulle vilja vilja byta ut dessa två mot en större variant av toaster oven. Men det är inget beslut man bara tar sådär på stående fot. Det finns ju en hel massa variabler att ta hänsyn till. Toaster ovens är rätt billiga, men i dom står ju luften still, vilket inte är så fördelaktigt om man ska laga mat i den. Nä, då kanske det är bättre att satsa på en conventional oven. I den är varmluften hela tiden i rörelse. Sen är frågan om man ska ha en digital eller inte? För att inte tala om vilken prisklass man ska sikta på. På BB&B låg de mellan 29.90-249 USD. Men jag ska titta in på Best Buy också och se vad de har.
  Ja, det är fullt upp idag. Jag hade tänkt städa golvet, men vi får se om jag hinner, annars får det bli morgondagens projekt. Sen ska jag fixa lite mat till Emily och luncha med henne och ikväll blir det gym och troligtvis lite beachvolleyboll. Sen ska jag få in lite plugg mitt i allt detta också.
  Ojojoj, det är lite pusslande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar