fredag 28 september 2012

Woooo! Wee-aaa-ah-ah Kawacha!

  Det är aldrig tyst i vår lägenhet. Eller rättare sagt det är aldrig tyst utanför vår lägenhet.  Ändå har jag lyckats lära mig att sålla bort en hel del vanliga ljud som sirener som tjuter och hundar som skäller. Men idag dök det upp ett ljud som jag inte hade hört förut. Det lät typ så här: Woooo! Wee-aaa-ah-ah Kawacha! Cho- kokalaaawaa! Oh-Oh Ah-ah oouuiiioooo! Allt var ackompanjerat av bongotrummor. När jag tittade ut genom fönstret fick jag se det här:






Riktigt läckert var det, men kanske framförallt otippat. Jag vet inte om jag har sagt det förut men det är ju helt fantastiskt att bo bredvid High Line. Där händer det ju massa spännande saker.

1 kommentar:

  1. Coolt.
    Men säg till dom att dom inte behöver väcka mig när jag är där.

    SvaraRadera