onsdag 24 juli 2013

Mitt namn är inte Willard

  Det här inlägget tillägnar jag alla er där ute som känner Willard. Till er vill jag bara säga att det var lite kul i början, men nu börjar det bli lite tröttsamt. Och Willard själv vill jag tipsa om något som jag har sett många andra göra senaste tiden. Ändra din facebookstatus till: Hej Allihopa! Jag har nytt telefonnummer. Ni når mig nu på...
  Jag kan inte ens räkna hur många gånger jag har blivit uppringd av folk, de flesta från Kalifornien, som vill ut och parta, som vill köpa truckar eller som undrar varför jag inte hör av mig. Jag har fått porträttbilder skickade via sms också. I natt fick jag ett sms kl 12.00 där någon ville visa mig något. Där fanns en länk till en app som var någon slags videochatt. Jag vill inte ens veta... 
  Men det finns en sida av mig också som är lite nyfiken också. Alla dessa människor som jag pratar med målar ju upp en bild av Willard. Vem är han? Vad är det för typer som vill ha tag i honom och som umgås med honom? Varför har han inte berättat för alla dessa människor att han bytt nr? Jag har ju haft numret länge nu. 
  Det kanske är dags att börja skriva lite på den där romanen snart. "His name is Willard Lastname".  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar